hit THE road - Reisverslag uit Sawtell, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu hit THE road - Reisverslag uit Sawtell, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

hit THE road

Blijf op de hoogte en volg Hester

27 Augustus 2016 | Australië, Sawtell

Vandaag weer lekker vroeg op. Zonnetje , blauwe hemel. We ontbijten en drinken koffie op het strand. We ontmoeten Michael( hoofd van een lagere school in Sawtell) . Hij is met zijn zoontje Alex op strand met bal dus spreekt ons Aan. Al snel zijn Daan en Alex aan het voetballen op strand en Wij raken in gesprek met Michael. Lieve all ears erbij natuurlijk. Ze wil graag Engels leren verstaan vooral

• 28 Augustus 2016 - 10:55

Mama (Omi ) Lat:

Lieve Allemaal,

Dank voor dit weer leuke verslagje!! Met die leuke foto's! Zo zijn we er 'n beetje bij!Voor Daan 'n voetbalmaat! Altijd fijn!! En Lieve heeft dadelijk wat voorsprong met Engels!! Nooit weg!! Wij zijn natuurlijk wel jaloers op die mooie rustige!! strandplaatjes!! Hier staat alles in de file met 30 graden! Maar wij zijn nu natuurlijk ook blij met de zon!! Lot doet 't nog steeds prima! Ligt in de koele hal! Ze wil er graag bij zijn!!Mark komt vandaag 'n paar uurtjes naar huis. Genieten van de mooie tuin! Jullie beginnen alweer aan de laatste week!Nog heel veel reis-plezier en genot!! Strand en surf mogelijkheden en de vrijheid!! Dikke kussen!! ook van opi!!!

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016