On the road gladstone- Hervey bay - Reisverslag uit Apple Tree Creek, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu On the road gladstone- Hervey bay - Reisverslag uit Apple Tree Creek, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

On the road gladstone- Hervey bay

Blijf op de hoogte en volg Hester

21 Augustus 2016 | Australië, Apple Tree Creek

Na een tocht van 470 km van Arlie beach naar gladstone. Prachtig weer! De charme van de camper is natuurlijk dat je bij een mooi plekje even stoot en lekker koffietje , ontbijtje, lunch doet. Zo n prachtig verlaten strand bij Clair view zagen we. Idyllisch lang de weg mooi strandje met de blauwe pacific voor ons. Daan pakte meteen schep, emmer en begon aan kasteel en lieve begon koraal en schelpjes te zoeken.
Ze vond een bijzonder gebit van croco of haai? Je moet overal uit kijken voor crocs oa. Toen we na koffie en tosti wegreden zagen we ook een bord met sharks ! Dat staat overal erg goed en duidelijk bij elk strand of rivier.
Onze trip nog even doorgezet tot gladstone waar we op mooie natuur camping in de Bush bij rivier staan. Onderweg eucalyptus bossen waar kuala's leven. De enige Kuala die we hebben lag dood langs de weg. Het zijn nachtdieren dus wordt moeilijk om ze in wild te zien denk ik. Om 18:00 is het donker dus nig even lezen en spelletjes doen en dan slapen. We staan om 6:00 u op om zoveel mogelijk van de dag mee te maken. Vandaag prachtig wakker worden met stralend weer! Op naar Hervey Bay! Het strand lonkt. We gaan morgen Fraser Island bezoeken...

• 21 Augustus 2016 - 10:23

Mama Lat:

Lieve schatten wat een prachtige reis!! Geweldige ervaring!! Ook voor de kids!! En wat leuk dat wij jullie reis zo kunnen volgen! En die schitterende foto's!! Van de zeilboot en deze middenin de bush!! Enig! Wat een camper!!Een reus!! Schitterend zo in het ochtend gloren!!Prachtig!! Genieten jullie van al dat moois!! We wachten weer braaf op de volgende ervaring!!

Veel liefs en dikke kussen voor allemaal van ons en Lot

• 21 Augustus 2016 - 19:03

Karin:

Wat een prachtig verslag weer!
    We genieten ervan!!
    Tandje van croco of haai wel meenemen hè, als bewijs......

• 21 Augustus 2016 - 21:59

Opa En Oma Jurgens:

Ook wij genieten van jullie belevenissen . Dat wordt een prachtig verhaal.
    Een totaal andere wereld. Zomaar alleen op het strand aan de oceaan !
    Dat went nooit meer thuis !

Liefs en groet, en goede reis,

De familie in Mierlo.

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016