on THE road - Reisverslag uit Canton Beach, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu on THE road - Reisverslag uit Canton Beach, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

on THE road

Blijf op de hoogte en volg Hester

28 Augustus 2016 | Australië, Canton Beach

Vandaag met pijn in hart vertrokken uit Sawtell. Om half 7 nog een keer naar uitkijk gereden om nog een glimp van walvissen wellicht op te vangen! Dagen starten vroeg heerlijk hier.
We hebben vandaag gepland zo n 400 km te rijden. Dan zijn we dichtbij Sydney en kunnen we de laatste dagen optimaal besteden. Strak blauwe hemel en zo'n straalt ! Rond 10 u stoppen we bij prachtig strand en hebben we een break met cappuccino . Kids kunnen de oceaan niet weerstaan en Stijn gaat ook! Om dit vroege uur ( zondag) zijn er heel wat surfers in de oceaan.
Na een uurtje stappen we weer op.
We rijden door tot voorbij Newcastle. We hopen nig ergens mooi strand te pakke.n maar helaas. We zijn gaar en willen snel camping op en dan strand. Voor het eerst geen strand ( zoals wij de stranden tot nu toe gewend zijn) dus besluiten het in de camper gezellig te maken. Morgen Blue Mountains. Lekker wandelen in bergen( stellen wij ons voor) . Nu lekker slapen en wederom vroeg op! Nog even Nasr de mooie sterrenhemel hier kijken. Prachtig bijna net zo mooi als in Swaziland ( zei Daan) soms besef je niet dat je zo ver weg bent. En het gaat zo snel.

• 29 Augustus 2016 - 08:00

Bernice:

Wat een kilometers hebben jullie afgelegd! Hoe was het in Blue Mountains. Lijkt ons prachtig van wat wij op internet zagen!! En daarna wacht geweldig Sydney nog op jullie. Wij weer aan plicht nu....:)) Ik moet me echt ff opladen daarvoor...Mark was ziek afgelopen weekend dus wij in relax stand. Ook het beste met de hitte. Vrijdagavond nog naar openlucht optreden Novastar geweest. Leuke ervaring in bijzondere sfeer. Nu kopje koffie en dan an die Arbeit. Geniet nog heerlijk van al het moois en de vrijheid! Liefs Nice & Mark

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016