Brisbane - Reisverslag uit Kelvin Grove, Verenigde Staten van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Kelvin Grove, Verenigde Staten van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Hester

25 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Kelvin Grove

Vandaag de stad Brisbane. Fijne vibe.
Na de green jungle nu THE concrete jungle. Heerlijk vinden we deze afwisseling. Mooie stad. Onze eerste indruk is jong, mooi, groen, ruim opgezet maar compact centrum. We nemen vanuit de camping( newmarket) ds. bus naar het centrum ( south bank) waar we de Ferry ( mega snelle mooi boot)nemen om vsnaf het water de stad te bekijken. Heerlijk weer.
We laten ons bijna 3 uur rondvaren en zien de skyline va het water. Mooie suburbes. Prachtige huizen aan het water en de rand van de stad. Wat ons opvalt azn Brisbane is dat het heel schoon is, heel goed geregeld bijv openbaar vervoer, geen prulletje op de grond, aardige mensen en heeel veel Aziaten. We struinen door het centrum , lunchen lekker bij Japanner en strijken neer on het park asn South Bank waar Lieve en Daan nog even het water in gaan. Hier is nl een strandje met een lagune waar iedereen lekker een dip kan nemen.
Voldaan gaan we naar huis . Morgen rijden we richting Gold Coast, Byton Bay.

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016