Australia zoo - Reisverslag uit Newmarket, Canada van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu Australia zoo - Reisverslag uit Newmarket, Canada van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

Australia zoo

Blijf op de hoogte en volg Hester

24 Augustus 2016 | Canada, Newmarket

Vandaag weer vroeg vertrokken na een heerlijke stranddag! Op naar Brisbane. Onderweg doen we Beerwah aan want daar is the Australia zoo( Wijlen Steve Irwin). Een beetje met gezonde tegenzin( Stijn en ik) maar kids willen Australie niet verlaten zonder een close-up met Australian Wildlife! Gelijk hebben ze! Wat een prachtig park. Gelukkig totaal niet druk en het is alsof je een tropische botanische tuin in loopt met exotische dieren overal. Je mag ze aaien. Heerlijke dag! Daarna nog een 100 km rijden naar Brisbane. We zijn nu aangekomen op camping waar kids even filmpje kijken en wij koken en de planning van de final episode doornemen. Ik kan wel zeggen dat wij hier goed team in zijn! Stijn regelt alle WiFi/ hotspot/ Apps etc en ik zoek THE places to be.. Boodschappen etc samen en koken en plannen samen dus no worries! Kids af en toe kibbelen maar houden zich super samen. Ze zeggen bijna elke dag. Fit was de leukste dag tot nu toe

• 24 Augustus 2016 - 12:12

Karin:

Hi lieve allemaal,
    Wat en schat die koala......en dan die slang, wel heel stoer hoor Lieve!!
    Bedankt alweer voor het inspirerende verslag en de prachtige foto's.
    Jullie nog heerlijk genieten van het laatste stuk van deze geweldige vakantie.
    Liefs

• 25 Augustus 2016 - 09:15

Opi Lat:

Fijn te horen dat jullie het samen goed hebben.The kids vinden het prachtig dat kun je wel aan de snoetjes zien! Hier alles stiill going strong.We hebben nu mooi zomerweer (>30graden)
    We zien uit naar jullie en jullie ervaringen

omi en opi

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016