Arlie beach - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu Arlie beach - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

Arlie beach

Blijf op de hoogte en volg Hester

18 Augustus 2016 | Australië, Jubilee Pocket

Vandaag rust dag in Arlie Beach. Vanochtend lekker ontbeten en Arlie Beach ingegaan. Hier hebben we een zeilboot trip geboekt voor morgen!
7:00 am worden we opgehaald en om 8:00 am varen we met zeilboot naar Whithaven Beach en THE Inlet. Onderweg zullen we voor anker gaan of aanmeren op eiland om te snorkelen. Ik ben benieuwd!! Lijkt ons geweldig. Na de boeking hebben we wat geshopt en wat boodschappen gedaan. We waren nig geen 5 min binnen en we zien het hele plafond op en neer gaan en potjes vallen! AARDBEVING! Boodschappen laten staan en naar buiten. Gelukkig geen paniek maar wel even geschrokken. Later bleek dat het de zwaarste beving sinds 20 jaar is geweest in Queensland. (5.8) scary! Ik heb nig even het tsunami gevaar gechequed. You never know. We zitten notabene morgen op de boot!! Kids zaten nog in camper en hebben ( tot hun teleurstelling )niks gemerkt.
Eenmaal thuis( camping) lekker potje volleybal gespeeld en daarna pizza tje gaan halen. Nu liggen we vroeg on ons bedje om morgen fris te zijn voor ons uitstapje! We hebben er zin in.

• 18 Augustus 2016 - 15:27

Karin:

Jee Hes,
    wat spannend.....een aardbeving.....gelukkig goed afgelopen. was best schrikken zeker.
    wat een mooie verhalen. ik geniet ervan.
    dikke kus voor jullie

• 18 Augustus 2016 - 22:55

Bernice:

Oh Hes wat een heerlijk vooruitzicht Whithaven ☀️

• 18 Augustus 2016 - 23:02

Bernice:

Shoot....zit ik lekker te typen...wordt helft van mijn bericht niet geplaatst...duh...
    Geniet van Paradise morgen. Doet aardbeving gauw vergeten.
    Leuke fotos op app ook. Wij kijken nu al uit naar volgende verslag en pics van weer een super dag! En kids laten zich ondertussen lekker rond rijden in chill modus (haha). Heeft Splinter van hen dus... Jullie nu bijna bootje in naar tropisch schoon, wij bedje in. Dikke kussen

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016