aankomst Down Under - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu aankomst Down Under - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hester Lathouwers - WaarBenJij.nu

aankomst Down Under

Blijf op de hoogte en volg Hester

01 Januari 1970 | Australië, Cairns

Vanochtend aangekomen in Cairns! Heerlijk zonnetje, zee strand en vriendelijke mensen! We genieten bij zwembad en komen even bij van de enorme trip hier naar toe! Kids zijn super enthousiast en kunnen niet wachten tot we morgen de camper op gaan halen. Vanmiddag gaan we snorkelen in de zout water lagune hier aan de Esplanade. Fijne vibe hier, heerlijk relaxed.

• 10 Augustus 2016 - 11:20

Karin:

Hi Hes,

Wat gaaf om te horen van jullie van de andere kant van de wereld.
    De lange reis zit erop en nu alleen nog maar genieten.
    Hier missen jullie niets hoor.....het plenst weer!

Liefs

• 10 Augustus 2016 - 13:03

Bernice:

Lieve Allemaal,
    super leuk om jullie zo te volgen en een beetje mee te kunnen genieten.
    Enjoy die positieve, heerlijke vibes daar. Zo fijn!
    Hoe was het snorkelen? Pictures?

Liefs van ons X

Hester

Dit jaar de tweede grote reis die wij samen als gezin gaan maken. Na Zuid-Afrika gaan we deze zomer naar de Oost-kust van Australie. Van Cairns naar Sydney! We reizen via Hong Kong, waar we op de heen een dag de stad gaan verkennen om daarna door te vliegen naar Down Under desination Queensland. We verheugen ons op prachtige natuur van Australie. Ruig en easy going. Cheeers!!

Actief sinds 28 Juli 2016